Saknar ni mig? ;)

Jaha, då va man tillbaka efter en liten "blogg paus", eller vad man ska kalla det. Vet inte varför jag inte ha blogga riktigt. Ha bara inte kännt för det.. Men ändå ha ja sakna det lite.
Funderade på om jag skulle ta bort den. Eller göra en ny. Börja om från början.
Men det få va såhär ett tag. Vi få se vad som händer :)

Vad ha hänt sen sist da? En heel del faktiskt..

Jag och Robert ha boka biljetterna till Skottland. Den 22/5 åker vi..
Edinburgh Here We Come!


Jag har hittat min dröm bil.
Volkswagen Beetle Cabriolet , Pink


I Lördags firade jag och Robert att vi ha vare tillsammans i 6 månader.
På ett sätt känns det som vi varit tillsammans i minst 10 år.
Men på ett annat sätt känns det som igår jag insåg att ja va kär i min bästa kompis.
Love You 'Till The End


Jag har varit och hämtat biljetterna till Coldplay :D
...And I will try to fix you


Jag har bröte mitt shopping förbud och köpt en klänning från Gina.
Love it!


Jag har börjat satt in mina skor i garderoberna, samt räknat dom.
92 par skor äger jag just nu. Det ni ;)
None


Jaa, det va väl allt. Sen ha ja juh jobba, jobba å åter jobba.
Men jag ha mycket roligt å se fram emot nu :D hihi.
I Love My Life, And Everything in it <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag har saknat dig & din blogg :) herregud kvinna 92 par skor, det måste jag också komma upp i. Hm nej då kommer min sambo att lämna mig. Ja visst är klänningen underbar, den från Gina också, heja gina!



kram & hoppas nu att det blir många inlägg framöver.

2009-04-27 @ 20:11:43
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0