Snacka om å vakna på fel sida..

Åh, ja ä på såå dåligt humör idag. Vems fel ä det da?! Ja, min lilla söta pojkvän. Imorse va han inte värd många kroner. Kunde sålt han på gatan för en billig peng..
Va gjorde lilla Robert nu da. Jo, den gamla vanlig. Han vaknar inte av sin jävla väckare!

VARJE morgon vaknar JAG av den. Sedan måste jag försöka få liv i han. För inte orka jag ligga och lyssna på hans jävla skit låt till väckar signal. I vanliga fall bruka jag inte bry mig. Jag slå på han och skriker lite tills han slå av det där fanskapet. Sen somna ja om.

Men imorse va jag såå irriterad. När det börja ringa så vänder han sig om och grisa ner sig i sängen. ÅH, jag kunde slängt ut den där jävla telefon genom fönstret.

Så idag är ingen bra dag. Jag vill gå hem och lägga mig. Och vakna och känna mig lite gladare. Utan min pojkväns jävla telefon helvete från satan!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Sandra vet du inte att vi män måste ha våran skönhetssömn ;) Hälsa Robert!

2009-04-02 @ 10:41:26
Postat av: Robert

Precis! Skitunge, Ska alla mina dagar vara förstörda för att du kliver upp 4 varje morgon och snyter dig så hela Kungsgatan vaknar?? Ne.


Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0