3 December

Shit, nu ä dä inte länge kvar till jul :D
Längta sååå. Fast jag vet inte varför? Ja ha ingen aning om vad vi ska göra på jul. Mamma ska jobba. Men ändå, dä ä så mysigt med jul. + att man få va ledig nån extra dag ;D

Igår va de kalas hos mig. Fick jätte fina saker. Tack så mkt!
Så blev de tårta. Två smörgåstårtor och en vanlig. Intresant va? haha.

Ska ta å göra om min blogg snart, den ä lite väl sommrig :p Ha fixat Sophies iaf, å den blev super julig ;)

Ja, nu ska jag väl ta å jobba vidare.
Ganska skönt å sitta inne idag. -13 va de imorse. Härligt! Haha
Å lite snö ha vi fått a :D Fast de va mer hemma i Graninge. Typiskt.

Ajja, jobba va nä..

Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0