Ledig, Kallt och 1 vecka kvar till Jul!

Idag jobba jag till kl 12, sen är jag ledig :D
Skulle egentligen jobba 11-20 imorn, men dom hade missa å lägga in en ledig dag på mig när ja ska jobba 2 jul dagar. Så jag fick den imorn iställe. Lång helg å allt :D Så dä ä skönt.
Idag ha jag bara vare hemma å greje, fixa med tvätt å städa lite.
Sen va jag med mamma å pappa på Hågesta å åt :D Alltid lika gott.

-20 är det idag a. Härligt härligt. Men det ä så det ska va på vintern. Lite mer snö bara så ä jag nöjd. Måste komma ihåg å sätta i motorvärman sen a. Bli jobbigt annars.

Idag ha ja fått faddra lite. Riktigt roligt. Vi hjälper "dom nya". Sen fick jag sitta i telefon 1 timme. Å nu chattar ja igen. Dan gå juh fort iaf :P

Undra va man ska hitta på imorn da. Ska bara ligga inne. Eller nä, ska ner på stan å kolla efter dom sista julklapparna. Men det bli nog allt :D Handla lite a, vi ska göra taco gratäng imorn :D:D Åh så jag längta. hihi.

Känner mig faktiskt på bra humör idag. Va inte det innan. Men nu känns det bättre.
Ska ta å jobba lite nu.
Bara 7 dagar kvar till jul :D


Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0