Måndag. Igen

Godmorgon, eller goddag kanske passa bättre.
Jaha, då va den här helgen slut a. Men jobba bara 2 dagar. Sen ä jag ledig 3 igen. Skönt skönt!
Ihelgen ha jag och Robert haft en riktig slapp helg. Inte gjort mkt alls. Bara tagit det lugnt. Kollat på film och pilla på lite här hemma.
Sen igår ikväll va mina päron och Roberts päron här och drack lite glögg och käka lussebullar å så. Riktigt mysigt.
Så fick jag vi ett mini julbord, Roberts päron kom med en hel korg med julmat. Skinka, leverpastej, prinskorv, kalvsylta, rökt rådjur, hemagjord senap, tunbröd, rödbetssallad, sen va den nå sill å sånt som inte jag äter :p
Ska bli sååå gott, vi ha redan provsmaka skinkan ;) haha.

Nu ska jag snart göra mig klar å gå till jobbet. Börja halv 2 idag.. Seegt. Men tänkte va duktig å gå idag iställe för å ta bilen :D Nu är det så mysigt ute med all snö :D

Men idag är en sån dag ja inte förstå varför jag bor här och inte mitt ute i skogen i ett ensamt hus. Kvart över 4 va dom ute å skotta utanför våra fönster. Och det hörs. Väl! Inte kan jag sova när en jävla traktor jävel stå och lever fan utanför mitt fönster heller. Åhh. Men tillslut somna jag om.
Dagens i-lands problem.

Ja, det va väl allt för idag.
Nu ska jag kolla om vi fått nån spännande post ;)


Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0