Men jävla cp!!!!!!

Jaha, vad kul. Då ska man till jobbet i 20-25 minus grader bara för att min motorvärmare vägra starta. Eller den är det nog inge fel på. Dä ä väl stolp jävel som sitter i det här förbannade jävla skit huset det är fel på. Som vanligt!!!!!!
Och även om min motorvärmare hade funka hade jag nog inte tage mig ut då en viss kärring jävlen ska parkera sin fula jävla bil jävel bakom mig! GE FAN I DE!!!!

Ja, vi få väl se om jag ta mig till jobbet eller om jag fryser fast på vägen. Sen ska jag gå hem kl 12 inatt a. Kul.
Med min otur bli jag nog våldtagen, dödan å slängd i ett dike.

Så, nu ha ja fått ur mig lite ilska. Nu ska jag äta innan jag måste börja GÅ!

Update; Åhhhh.. nu ha ja koka fel makaroner oxå. Ha gjort hjul iställe för snurror.
Man kan väl inte ha hjul makaroner i sallad heller?!?!

Åhh. Kill me.


Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0