Merry Christmas!

Idag är det juuulaftooon :D Som jag ha längtat. Haha, igår blev det lite dricka och sjungade med Roberts kusier. Så min kära pojkvän ligger och sover. Undra vem som komma va bakis idag? ;)
Ska nog gå å väcka han snart. Annars sover han nog till annandan.

Å han ha inte ens slagit in mina paket till strumpan. Så jag kan inte gå å öppna dom heller.
Men när han ha vakna (när ja ha hoppa på han nå gånger) så ska vi öppna paket i strumpan, sen äta tomte gröt. Göra oss klar å åka hem till Roberts päron för julfirande :D
Ska bli så mysigt.

Nä, nu ska jag gå å väcka min whisky luktande pojkvän.
Hoppas ni får en underbar dag med god mat, trevligt sällskap och mycket julklappar!



Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0