Snart Sovmorgon!

Gud vad skönt med fredag idag! Det här ä min 9e dag irad jag kliver upp kl 6. Det märks att man inte ä van direkt :p Idag sluta jag halv 4. Skönt. Men vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag.
Robert ska på fest med jobbet. I Sundsvall. Sen ska dom sova på hotell, så han komma inte hem förän imorn ;/
Vet inte hur jag ska kunna somna själv inatt. Minns inte när jag gjorde det sist. Man känner sig så mkt tryggare på nå vis när man vet att han ligger där bredvid. Men men, det ska nog gå bra. Han kommer juh hem imorn så :D

Så ikväll bli det nog bara soffan med Idol. Kanske ska inhandla lite ostisar och cola ;) Bara ta det lugnt å ja. Ha tråkigt på ren svenska.

Igår slog vi in resten av julklapparna :D Va upp på Roberts jobb å hämta stoooora kartonger :D  Sen jävlades vi lite innan vi fick ihop det. Men tillslut så!
Nu vänta jag bara på granen som ska in. Gud vad jag älskar julen. Så mysigt :D
Nä, nu ska jag jobba lite.. 6 timmar kvar till helg ;D

1½ timmer senare - Braa Sandra att du kommer ihåg att publicera inlägget oxå.
Alla hästar i hagen idag.

Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0