"Vi som ville att Eriks tjej skulle gå av scen nån gång på idolfinalen 2009"

Det är många som skirvit om det här och jag tänker fan göra det jag med.
Kan inte folk skaffa sig ett liv?! Hålla på att mobba en stackars tjej för att hon inte gick av scenen tillräckligt snabbt.
Att sen bara några minuter senare starta en grupp på Facebook. Tänker inte folk på vad den här tjejen känner?

Visst, hon kanske stod kvar nån minut förlänge, men hon ha inte visats i Idol en enda gång innan. Låt hon stå där, låt hon fira sin pojkvän. Klart hon blir glad!

Jag bli så arg och less på folk som inte ha nått bättre för sig.
Mår ni verkligen bättre av att trycka ner den här stackars människan?
Vidrigt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Håller med!

2009-12-15 @ 10:24:59
URL: http://jessicasmedman.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0