Blondin Sandra.

Igår kväll va varken jag eller Robert trött. Vi låg i sängen och kunde inte sova, Så jag tvingade Robert å leka namnleken med mig. Ni vet, om jag säger ett namn. Tex Sandra, så ska robert säga ett nytt namn på A, eftersom Sandra sluta på A.
Vi höll på ett bra tag och jag tro ja blev liite trött. Robert säger Ernst, då säger jag, Sture, vilket är heelt fel eftersom Ernst inte slutar på S. Då säger Robert Ernst igen, för att jag ska fatta att det inte alls funka med Sture efter Ernst.
Men som sagt va jag trött och säger istället, "Nä, Ernst är taget redan".
Sen gick hissen hela vägen och jag fatta mitt misstag.
Sedan skratta vi. Ojoj vad vi skratta. Det kanske inte låter så roligt. Men det va det, å tro mig, det kommer mer..

Efter ett tag fick vi slut  på namn, så Robert tyckte vi skulle gissa huvudstäder istället. Tex om han säger Sverige ska jag säga Stockholm eftersom det är Sveriges huvudstad.
Robert säger då Australien, jag som vid detta tillfälle tydligen är helt hjärndöd säger "Nya Zeeland".
Robert tittar på mig och idiotförklarar mig (igen) och säger typ "Men lilla gumman, Nya zeeland är ett land, inte Australiens huvudstad".
Som att jag inte visste det redan :P jag vet inte vad jag fick Nya Zeeland ifrån. Haha, men roligt hade vi!

Sen tyckte Robert att jag va lite blond-dum. Tack för det gubben. Älskar dig med ;)

Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0