Det här med att flytta hemifrån..

Jag och Robert har juh tänk att flytta nu snart. Och jag tycker det ä helt galet att han fortfarande bor hemma hos sina föräldrar. Han ä juh ändå 21 år! Men okej, han ha jobba i Boden och bara vare hemma några dar i månaden. Men ändå!
21 år och fortfarande bo hemma hos sina föräldrar känns för mig.. hemsk. Och konstigt. Vet inte riktigt hur jag ska förklara.

Jag flyttade hemifrån när jag va 15. Pluggade i Kramfors 3 år, sedan flyttade jag hem till mamma å pappa igen. Men jag blev tokigt. Så flytta igen. Den här gången till Sollefteå.

Det känns som att när man gått ut gymnasiet, då ska man flytta. Så ä det bara. Vet inte riktigt vad jag ha fått det ifrån. Det känns väl normalt att man gör det. Eller?

Jag skulla aldrig klara av och bo hemma hos mina föräldrar nu när jag är 21 år. Nu ä man vuxen. Dax å klara sig själv. Kan inte leva på sina päron hela livet. Känns tragiskt att måsta bo hemma vid den åldern.
Men ni som gör det, ni gör det bra :P


När tycker ni man ska flytta hemifrån?


Kommentarer
Postat av: My

Det är som du säger; efter gymnasiet ska man kunna flytta hemifrån. Men för mig blev det massa annat som hamnade i vägen för det - jag var inte riktigt mogen kände jag. Och sedan hade jag inte ekonomin till det heller. Tror det är därför det ställer till det för många..

Men flyttade ju innan jag fyllde 21 iaf. ;) Haha!

2009-02-26 @ 13:35:06
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Ceci

hej hej!

vilken fin blogg du har!

hmm jag vet inte när man ska flytta hem ifrpn .. är 14 så jag har inte tönkt så mycket på det!!! men innan 21 ska man väll ha eget hem? haha

2009-02-27 @ 00:05:42
URL: http://ceci.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0