Hahaha

Håller på att gå igenom och radera massa mail. Hitta en liten rolig historia. Som jag fått av morfar, såklart ;)

En kvinna kommer hem och säger till sin man. - Kommer du ihåg huvudvärken jag har haft  alla dessa år?
- Nu är den borta!

- Ingen huvudvärk längre - frågade mannen. Hur gick det till?

Hon svarade;

- Eva rekommenderade en hypnotisör till mig. Han sa att jag ställa mig framför en spegel och upprepa
-Jag har ingen huvudvärk, jag har ingen huvudvärk, jag har ingen huvudvärk, jag har ingen huvudvärk.....

- Det fungerade!

Huvudvärken är borta!

Mannen svarade - Det är ju fantastiskt!

Kvinnan - Du vet ju att du inte har varit Tarzan direkt i sängen dom senast åren.

Du skulle kanske också besöka hypnotisören och se vad han kan göra åt det.

- Mannen gick med på detta.

Efter besöket hos hypnotisören kommer mannen hem, lyfter upp sin hustru och lyfter henne in i sovrummet, klär av henne, lägger henne på sängen och säger;

- Rör dig inte, jag är strax tillbaka.

Han går in i badrummet och kommer tillbaka en liten stund senare och hoppar ner till henne i sängen och älskar passionerat som aldrig förr.

              -Hans fru säger - Wow - det var ju fantastiskt!

Mannen svarar;

- Rör dig inte, jag är strax tillbaka.

Han går tillbaka in i badrummet, kommer ut igen, dom älskar ännu en gång.

              -Frun säger - Wow, det var ju ännu bättre!!!

Då säger mannen - Rör dig inte, jag är strax tillbaka.

Efter det går han in i badrummet igen.

Denna gången följer hans fru tyst efter honom, ser honom stå framför spegeln

och säga;

              -Hon är inte min fru...... hon är inte min fru...... hon är inte min fru ...

Hans minnesgudstjänst äger rum på lördag!


Kommentarer
Postat av: Linda

Precis så är det ju! Jaa, tack så mycket! :) Haha vilken jävla historia! Haha

2009-02-07 @ 15:43:37
URL: http://liindalundin.blogg.se/
Postat av: Leia

heheeh, kul historia :D

2009-02-07 @ 15:54:02
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: My

Haha, kul historia ;)

Och jaa, galonisar till alla!

2009-02-07 @ 16:27:44
URL: http://mylika.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0