Lägenheten med stort L

Vettni..? Jag har hittat min dröm lägenhet .

Igår skulle jag och Robert gå på stan. Så träffa vi en snickare som håller på i lägenheten längst ner i huset jag bo. Så vi gick in och fråga om vi fick komma in och se hur dom lägenheterna ser ut.
Jag säger bara wow..

Eftersom det är i ett gammalt hus är taket jätte högt, sedan har dom precis renoverat den. Så dom har renoverat den så den ser gammal ut. Dom ha målningar i taket å allt är jätte fint. Det är en 4a så den är jäätte stor. 2 toaletter, tvättmaskin, 2 ingångar, 2 kakelugnar, helt nyrenoverat kök, diskmaskin, stor fyl och krys..
Det går inte att beskriva. Den måste ses..

Jag ringde min hyresvärd av ren nyfikenhet för att se vad hyran ligger på. 8500 kr/mån. Då ingår ström, vatten, motorvärmare.. Lägenheten är på över 100 kvm.
Christer (min hyresvärd) tyckte att jag skulle flytta ner 2 trappor.

Jag är så kär.. Jag kan inte sluta tänka på den där lägenheten. Åh, jag vill ha den. Jag vill vill vill!

Robert och jag har snackat om det. Om vi skulle flytta ditt tillsammans, Då skulle jag betala ca 1000 kr mer i månaden än vad jag gör nu för min lilla 1. Det känns som det skulle va värt det. Men vad ska jag och Robert med en 4a till?! haha. Det är ändå mycket pengar.. Om ni såg den skulle ni förstå..

Åh, jag kan verkligen inte sluta tänka på den!

Kommentarer
Postat av: My

Jag förstår dig precis - det går bara inte att förtränga en snygg lägenhet man sett! :)

2009-02-04 @ 22:13:03
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Linda

Märks knappt att du kärat ner dig i lägenheten ;)Ja, det är jobbigt helst när det inte är väntat!

2009-02-05 @ 09:56:30
URL: http://liindalundin.blogg.se/
Postat av: Josefine

Jaaa det tycker jag! Var hos min storasyster som jag inte träffat sen lite innan jul :) hittar du på nåt kul nu i helgen? :)

2009-02-06 @ 19:46:03
URL: http://citri.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0