Mååndag

Åhh, jag känner mig så glad idag! Jag vet inte varför.. Vakna imorse bredvid världens underbaraste pojkvän. Det är helt fantastiskt att vakna med tanken "Gud vad jag älskar mitt liv just nu".
Det har slutat snöa (Äntligen). Nu är allt vitt och vackert. Älskar snö (När det inte ligger på bilen). Robert är hemma.
Åh, jag är verkligen på toppen humör idag! :D Loove it, Va nog min "Sandra kväll" igår som gjorde susen ;)

Sitter på jobbet nu, ganska lugnt för tillfället. Slutar klockan 6, sen börja jag 4 imorn. Sovmorgon! Yes!
Nu ska jag jobba vidare.

Ha en bra, glad dag! ;)


Kommentarer
Postat av: Emilie

Hej!

Jajjemen, jag och jonas ska åka iaf, Sen så håller vi på att få med oss Stina och Kasper också, ska du o robert hänga med ?;)

2009-02-10 @ 21:11:21
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0