Måndag!

Igår hade jag och Robert en riktig mys dag. Vi sov jäätte länge. Sen kolla vi på kung fu panda. haha, den va rolig den. Tyckte att den pandan va lite lik mig ;) haha.
Sen gick vi på konsum å köpte godis, sen en sväng förbi pizzerian å köpte en pizza. Sen gick vi hem å kolla på en till film. En riktigt slapp dag. I looove it!

Idag är det jobb igen. Sluta klockan 7. Då ska jag hem till Robert :) Ä ledig imorn, så vi ska åka skoter :D om det inte är så kallt :/ Idag va det 19 grader kallt. Uscha!

Nu ska jag jobba lite. Ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Jag jobbar i affär i närheten av där jag bor :) Trivs jätte bra! Står i delikatessen och sitter i kassan! Sj då?



Va roligt :D Jag vill verkligen oxå göra någon förändring nu för jag e såå trött på att ha det som jag har haft det dem senaste 5 år lixom! Men sen vet jag inte om jag vågar ;) haha.. e så rädd att jag ska ångra mig sen!



Hoppas att allt e fint med dig idag :) ? Kram

2009-02-02 @ 14:37:50
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0