Nu få det vara nog!

Ja, för nu vill jag inte ha mer snö! Eller snö få det väl komma. Men inte på min bil! Åhh, va less jag ä på å sopa å skotta fram den där satans bilen nu :p Ajja, ska väl va glad att ja ha en bil iaf :P

Vad tyckte ni om Melodifestivalen nu da?
Jag satt å kolla på det med Robert, det enda han tyckte va att tjejerna va skit snygg och hade stor bröst. Och killarna va bög. Såklart. Japp, det är min pojkvän det.
Kanske ska va glad att vi ska parta nästa vecka så jag missa alla "bögar å snygga tjejer"

Jag tyckte inte så mkt, känns som ja bry mig inte så mycket längre. Samma sak varje år, man bli arg för hur folket röstar. Men ändå ge man faan i och rösta själv. Så man ska väl inte säga så mkt kanske.
Men nog ä det allt roligt att titta på.

Hoppas ni får en bra.. Söndag är det idag va?

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Sv; nu i helgen har jag bara jobbat.. sen har det ena födelsedags-kalaset efter det andra avslöst sig. Men idag är det dax för det sista för mossan som fyller år :)



Hoppas att du har haft en bra helg? KRAM

2009-02-08 @ 12:21:33
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Emilie

Jo jag kände att jag är så less på snön och vill ha sommar, så därför är en sommarbild perfa, det är ju verkligen JAG på bilden ;P

2009-02-08 @ 16:20:43
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/
Postat av: Linda

Precis, nu när prövotiden är slut kanske man kan börja köra ;) Haft en bra helg annars? Hittat på nå skojj?

2009-02-08 @ 22:58:25
URL: http://liindalundin.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0