Usch, Fy och Blää

Jag ska aldrig mer dricka..
Usch va dåligt va må just nu. Imorse när ja vakna va ja pigg å mådde inte alls illa. Kanske va full än?
Men nu.. Nu må jag allt utom bra. Jag och lilla Robert ligger bara i sängen och tycker synd om oss själva. (jaa, jag veeet att vi få skylla oss själv)

Vi hade jätte roligt igår iaf. Va ute å drack gratis drinkar å dansa. Aldrig fel :D Sen gick vi och tog en burgare. kom väl hem vid 4 nån gång tro ja. Men kul va det :D

Och Grattis till Sofhie som fyller år idag! Grattis gumman!

Nu ska jag gå och lägga mig i sängen igen. Måste på affärn och köpa ostisar och cola sen. Men det få bli ett senare projekt. Bli nog en stor fet pizza ikväll a. Och lite film med min underbara pojkvän. Love u!

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Jotack, med mig är det bara fint! hehe, usch det är trist med bakfylla..Hoppas att du har haft en bra helg i alla fall :) ? KRAM

2009-02-15 @ 15:33:03
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0