You're the one that i want..

Igår när ja va i Svall övertala Robert mig och köpa en jacka. Det är absolut ingen "Sandra jacka". Men gud vad jag älskar den. Jag känner mig som Sandy i Grease när jag tar på mig den. Ni vet där på slutet i filmen :P
Sen "råkade" jag hitta en suuper fin klänning. Som konstigt nog passade jääätte bra med jackan. Så jag köpte den med ;) Komma bli super bra i sommar när jag ska åka Roberts fina bil :D

Både klänningen och Jackan köpte ja på H&M, dock hitta ja ingen bild på klänningen. Men ni få se den nån annan gång ;)



Kommentarer
Postat av: Bea

Gud vad cool jacka! :D kommer nog bli rikrigt fin till en klänning!

2009-02-27 @ 17:53:29
URL: http://passionated.blogg.se/
Postat av: Anonym

älskar den jackaan! :D

fin blogg du har =)

2009-02-28 @ 10:01:09
URL: http://ddoruntinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

svar; nää det är isigt och kallt ute nu bara. Tråkigt. Aaa filmen var faktiskt jättebra. ;D



Snygg jacka på bilden ovanför förresten!

2009-02-28 @ 12:21:33

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0