All at Once

Goddag! Allt bra i solen? Japp, ni läste rätt. SOLEN! Ä den inte för underbar.
Idag har jag vare på stan med Anna och Sofhie. Va och fika lite å så :) Riktigt mysigt.
Nu sitter jag och vänta på att Robert ska duscha klart. Sen ska vi ner på systeme och inhandla inför helgen ;)

Åsele Åsele Å S E L E !
De ä invigning av nipyran på Lördag a. Lite synd att de ä samtidigt som Åsele. På lördag ä de "Ungdommens Dag" Men jag säger som min kusin "Jag ä juh ingen ungdom längre, så va faan ska jag dit och göra?"
Så sant så. Bruka mest va yngre som ä ute. Så ja åker hellre till Åsele å träffa lite annat folk.

Nä, Bolage va de juh.. De här kommer bli en dyr historia..


Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0