All the way.

Hallå :D Allt bra med er sockertoppar?
Här ä allt prima. Ha vare på stan hela dan med min kära mor å far. Riktigt trevligt. Kom hem med en klänning, lite godis, en lp skiva och med en räckmacka i magen. Men endast 20 kr fattigare. Roligt och gå på stan med mamma å pappa ;D De måste vi göra oftare ;) hihi.

Så har jag lagat mat till min fis pojkvän :P Köttbullar, potatis, brunsås och lingonsylt :D Sååå gott :D

Håller på å planera lite för imorn a, de ä juh laxen :D Bli käk här. Troligen tacos. De ä lätt å göra till många :p Sen bli de paaarty paaarty :D

Nu ska jag gå å krypa ner i soffan och kolla på en Beck film och käka vatten melon :D mums!


Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0