Fri Dag.

Idag är jag ledig. Tänkte åka hem till mamma å pappa och sola. Men då titta jag ut å se att de ä fuuullt med gråa moln på himlen. Ja, de va juh självklart att dom skulle komma idag när jag va ledig.. Min vanliga tur.
Så jag bli nog hemma idag. Ä juh ändå 4 mil till mamma å pappa.
Få se om ja städa lite.. tvätta kanske (:

Ikväll ska vi iaf till min moster och grilla. Ska bli mysigt :)
Hoppas bara regnet håller sig borta.

Åh, nu vet jag vad jag ska göra idag. Jag ska baka! Måste bara hitta nå gott å göra..
Vi ses sen!

Kommentarer
Postat av: EMILIA JÖNSSON

fin blogg! :D <3 lägga till varann ?

2009-07-03 @ 14:14:37
URL: http://emilliajonsson.blogg.se/
Postat av: Maria

å så skönt att få vara ledig.. jobbar en dag till, tre timmar dock. Men ändå!! Alla andra är ju lediga på en lördag :(

TYPISKT pappa att glömma köpa lim; han hade ju GLÖMT att fråga Håkan om hundgården också.. bara råkat liksom. Trevlig helg! :D

2009-07-03 @ 22:39:09
URL: http://spissvarta.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0