Friday i'm in loove

Härligt med Fredag. Fast att de spö regna :/ Hoppas verkligen de bli uppehåll i kväll. Annars bli de till å gömma sig i öl tälten :p

Nu ska jag snart ner på stan med Sofhie å Anna. Bolage å lite sånt ni vet :p Sen bli de em och fixa sig. Fundera faktiskt på å locka mitt hår idag. Få se om jag få nån timme över till de. Bli juh middag här ikväll a. Så måste juh fixa med de a. Ojoj, nu blev de stressigt här :P
Bästa man sätter igång. Måste städa upp lite här om vi ska ha massa folk här ikväll :D

Hoppas ni har en bra Fredag!

Ä L S K A R  D I G  R O B E R T !

Kommentarer
Postat av: Sofhie

Hehe okej då :P Får väl visa nån bild nångång :) Har inte hittat hon själv så ska nog kolla igenom den filmen i slowmotion :P

2009-07-25 @ 09:50:45
URL: http://sofhiesmedman.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0