Godmorgon..?

Okej, de kanske inte är godmorgon när klockan ä 2. Men ja klev upp för timme sen, så för mig ä dä näästan godmorgon.
Igår va riiiktigt skoj iaf :D Helt underbart. Träffa jätte mycket roligt folk. Så va några killar från den gamla goda Kramfors tiden här. Så jag och Lina va på efterfest med dom. Till typ 4 :p
Man lever bara en gång.

Idag må man juh inte lika bra. Dä ä bra så länge ja ä still. När jag rör mig bli de jobbigare. haha. ucsha.
Nu ska Sandra va nykter ett bra tag!

Nu känns de lite som att sommarn ä slut. Nu ha laxen och allt roligt varit. + att vädret ä skit och jag börja jobba om en vecka. Känns surt. Men de ha ändå varit en underbar sommar!


Faktiskt första gången jag äter lax laxfestivalen.
Jag och Tina svulla en lax.. grej. Mins inte va de hette.
Lax rulle? Lax kläma? Ajja, nått med lax i.
Mer bilder kommer senare. Antingen här eller på Facebook.

Nu ska jag gå å pussa på min pojkvän å se hur de gå med de där pizza inköpet.. ;)

Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0