Grattis Tomas!

Idag fyller "mosters nya kille" år. Så grattis till han! Ha vare på kalas å käka tårta. Å nu sitter jag hemma å vänta på att Robert ska sluta. Fundera på å göra kyckling enchiladas idag. Men hitta inge bra recept. Så ja gör nog nå eget :D haha.
Jag ha nog inte laga så mkt mat i hela mitt liv som ja ha gjort dom här veckorna ja vare ledig.
Riktigt roligt. Å Robert klaga juh inte ;)

Men igår åkte han hem till sina päron. (Vi ha juh redan konstatera att ja tydligen ä jätte tråkig å bo med då han åker bort varje ledig stund. Nästan iaf.)
Så jag passa på å göra broccolie soppa. De tycker han ändå inte om :p
Först tänkte ja göra nå jäätte gott. Bara för å jävlas. Ni vet "Skyll dig själv för att du inte stanna hemma å åt". Men nä. Ja va sugen på broccolie soppa. Så de fick de bli.

Måste ta å städa lite a.. Se hemskt ut här :/ Imorn kanske..

Bruka ni oxå typ göra en lista med saker ni ska göra när ni ä ledig å ha semster? Typ, "Ja, men de ska jag göra när ja ha semester". Kan juh säga att ja ha inte gjort ett skit på den listan. Ja ha bara lata mig! Men å andra sidan. De ä juh faktiskt semster.

Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0