Heaven Forbid.

Nu är åskan över och jag våga starta datorn igen.. Nog för att de va ett tag sen. Men ändå :P Ha haft annat för mig.
Va å handla och gjort korv i ugen med riktigt pärmos!
Blev såå gott. Ibland så kan jag med ;)

Sen ha jag sutte å gjort tack kort till brorsan från Studenten.
Nu vänta jag på att Robert ska vakna så vi kan kolla på film nån gång.. Men få väl se hur de bli med de..
Jag ska äta kubb sen iaf. Ha fått dille på de. Sååå gott :D haha

Nu ha fis Robert vakna så vi ska kolla på film å käka kubb :D
Grannen va nyss ner med varsin tårtbit a, som tack för att dom fick låna elvispen våran igår :P
Tur ma ha snälla grannar! Nä, film va de. Ses

Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0