Men seriöst.

suck.

Jag borde inte skriv nått nu. Men måste skriva av mig lite.
usch, blä, fy, suck och allt de där.

Jag va verkligen på toppen humör idag. Robert hade laga mat till mig när jag kom hem och allt va på topp. Sen gick vi och la oss å vila en timme. Sen ja vakna ha ja vare på såååå dåligt humör.
Och jag vet inte ens varför?!
Ja ha komme på att kläder jag hade förra sommarn är spårlöst borta. + att halva min garderob av de jag har kvar sitter inte lika bra som de en gång gjorde. (Läs, Jag har bleve fet(are))
Tro ni man kan anmäla kläder till de där programet "Spårlöst" på 4an?

Ajja, inte nog med de. Jag ä sugen på godis. Ha vi nå godis?
Såklart inte.

Inte blev de nå sola heller. Så få väl gå blek, fet och äcklig da.
De ä vad jag känner mig just nu.

Ska hoppa in i duschen. Pussa lite extra på Robert för att han stå ut med mig.
Sedan ska jag lägga mig och sova och hoppas att ja ä på bättre humör nästa gång jag vakna.
För imorn ä faan min sista dag innan semestern.

Och ja. Jag ä fan i mig bitter just nu. Hoppas de bli en bättre dag imorgon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Men herregud kvinna!! du är inte fet! Ryck upp dig nu.. du är ju skit söt ;) gå å sov nu å hoppas på att du har nå vett i huve när du vaknar imorgon.. ;) <3

2009-07-09 @ 22:22:09
URL: http://jessicasmedman.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0