Min SISTA semester dag :(

Jaha, då va min sista semester dag kommen. Nu är de bara helgen kvar. Sen på måndag är de back to work.
Men som tuur ä kommer jag bara jobba 1½ vecka. Sen ska ja va ledig 1½ vecka till ;) Berättar va jag ska göra då vid ett annat tillfälle.

Min dator ha bråka hela dan, så ha tjuv låna Roberts. Tur jag kan alla hans lösenord :D haha. Men jag får faktiskt låna den. Så de så.
Min fis.. Älskar dig så mkt Robert :)

Å ikväll ska vi ut å campa :D Ska bli riktigt härligt. Husvagn, grillning, fiske, kanot, lite öl kanske.. Å så mygg. såklart!
Men man ä väl härdad :P

Just ja, nu kom jag på att ja måste vattna blommorna innan vi sticker. Lika bra å göra de nu så jag inte glömmer de. Dom börja se lite.. ledsna ut :p Hoppas inte mamma läser de här nu.. haha.

MEN HJÄLP! Klockan ä juh 3!! Vi ska juh åka om typ 1 timme när Robert komma hem. Shit, nu måste ja skynda mig å duscha, packa å vattna blommorna.

Hoppas ni får en toppen helg!!

Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0