Onsdag idag va?

Hallåå :D Allt bra idag? Jag ä på vääärldens bästa humör idag. Kunde inte va bättre.
Jag ä faan lyckligast i världen!!

Idag ha ja massa roligt å göra. De är "Hundens Dag" nere i parken. Och min morfar ska vara där. Jag vet ingen som kan mer om hundar än min mormor å morfar. Så jag tänkte gå ner dit å hälsa på han lite :)
Sen skulle jag behöva vara på ungdomsmottagningen (shit vilket långt ord). Måste ha ett nytt recept. Blä va jobbigt. Så tänkte gå dit å kolla när dom ha öppet :)
Men först ska jag åka upp på Roberts jobb. Han ringde imorse och fråga om jag ville komma dit. Han va typ själv å hade inge å göra. Så jag ska få åka skogsmaskin :D hihi

Så tänkte vi kolla om mamma å pappa vill komma hit å käka ikväll. Sen ä de juh moped crusing på stan. Så de måste man juh se :D Ha fullt upp med andra ord. Bästa man sätter fart :P

Åh, jag vill tillbaka till Åsele! Ett helt år kvar :(
Säger som Hanna;
GRÄM ER OM NI INTE VA DÄR!

Kommentarer
Postat av: My

Svar; Tack för kommentaren :)

Snygg bild ;)

Hoppas allt är bra med dig?

2009-07-22 @ 11:03:03
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0