PF

Jaha, vad ska man göra idag da. Robert tyckte att de va "så tråkigt här hemma". Så han åkte hem till sina päron.
Japp, så kul å jag och bo med. Han kunde inte ens äta frukost innan han åkte.
Men jag klaga inte. Gick på ica och köpte de JAG tyckter om.
Färska mackor med ost, skinka och skagen röra i. Med MIN favorits juice. I vin glas. Såklart.

Köpte lite av Emmas Skorpor med. Finns de nå godare? Dock va min favorit Hallon och Vanilj slut. Så de fick bli lakris, men dom va god dom med :D

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på första säsongen av One Tree Hill. Och göra absolut ingenting.

0-7dbb5a9119d4db3ff8f1c900122efcf5.png

Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0