Thank God It's Friday

Härligt med Fredag idag. Fast att jag ha vare ledig hela veckan :p haha, men nu få Robert oxå va ledig :)
plus att vi åker till Åsele idag :D:D Och solen lyser :D Himlen ä blååå. Ha nästan glömt hur blå den bruka va :p

Ha precis måla naglarna, nu ska jag vänta på att de torka lite. Sen ska jag gå å sola sen hem å duscha å fixa sig.
Packa ha jag redan gjort. Sen få vi se när Roberts få sluta så vi kan fara :D
Måste hämta upp Pelle Plutt a (:

Åh, de här ska bli så kul. Men tro inte att de slå förra årets. Nu ha man juh så höga förväntningar. Men, de bli juh som man gör de så :D

Få se om ja hinner blogga nå mer innan vi far. Annars lär de nog komma nån mms uppdatering ska ni se ;)
Nu ska Sandra sola :D
Ha en underbar helg!


Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0