Tisdag? Fredag? Onsdag?

Hjälp, jag är helt dagvill. Känns som jag inte alls vet va de ä för dag idag. Men tydligen är de Onsdag. Så vi kör på de!
Sitter på jobbet nu, jobbar till halv 10. Sen ä de bara imorgon kvar. Sen väntar en låång och skön helg,
Hoppas verkligen de ä bra väder.
Jag som ha tvinga Roberts pappa och laga poolen så jag kan bada ihelgen. Ajja, jag ä nog inte omöjligt på å bada om de ä kallt a ;) Värre ä de med Robert. Höhö.


Mer da..? Jaa, jag jobbar bara nästa vecka, sen har jag något så underbart som S E M E S T E R !

Ska bli såå härligt. 3 underbara veckor.

Igår va vi till Sundsvall en sväng efter jobbet. Robert va på Byggmax och köpte nå plank till häbre. Så va vi på Ikea och köpte hyllan vi missade förra gången. Så fick vi med oss en hel del annat a. Som alltid när man ä på Ikea.

Men nu ä de snart klart där inne. Å de bli såå fint :D

Nä, jobba va de.


Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0