Tisdag

Goodmoorgon :D

Idag börja jag inte jobba förrän halv 2. Så fundera om jag ska gå å sola en sväng. Ä juh ingen sol ute så, vad gör man inte :p Kan jag köpa lunch på en gång.. hm, ja.. Så få de nog bli.

Sen hinner jag nog inte göra så mkt mer. Hem, duscha, iväg på jobbet. Känns som man inte göra annat än jobba. Men nu ä dä bara 4 arbetsdagar kvar! Sen kommer min efterlängtade s e m e s t e r :D

Nä, nu måste jag rör på mig om de ska bli nå gjort idag..
Måste bara lyssna på "As You Die" en gång till.. (10e gången idag?)

Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag har tråkigt!! Skriv nått skoj då:p

2009-07-07 @ 16:16:31
URL: http://marlenem.bloggagratis.se

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0