Torsdag

Hallå :) Torsdag idag.. Vilket betyder att de snart ä helg :D
Igår va ja juh hem till mamma å pappa. Va där å greja lite. Men blev så satans uttråkad. Så jag å mamma åkte vill Viksjö på loppis ;D Så köpte vi en glass. Haha. Spännande va? ;)

När Robert slutade jobba kom han dit så grillade vi å käka. Så greja Robert med pappas Amazon. Så nu går den :D
Sen åkte vi hem å kolla på Beck.

Idag ä jag hemma. Mamma å pappa skulle upp till Övik å städa ur brorsans lägenhet. Så nu bli de för han å flytta hem.
Så jag ä här hemma å städa å greja. Vill att de ska va fint till helgen. Vet inte varför men. haha, alltid skönt å ha de fint hemma när man ä ledig.

Å på fredag ska vi campa :D Mina päron, å Robertsa päron. Känns väldigt vuxet. Men de ska bli kul. Så ska vi ta med kanoten. Kanske fiska lite, grilla å jaa.. Ni vet :) Sånt man gör när man campa.
Man kan juh inte ha semester utan å ha sove i husvagn heller :p

Nää, nu ska jag gå på Videoteket å lämna tillbaka nå filmer, sen på skattkistan en sväng. Så bli de hem å fortsätta städa..

Hoppas ni får en bra tosrdag!
Shit, jag som tyckte ja inte ha mkt å skriva om. Men de blev en del ändå. haha :D

Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0