Trött Trött Trött

Åhh hjälp.. Vad trött jag ä idag. Kan inte fatta. Känns som jag gå i sömn. Vet knappt vad jag gör. Men efter idag har jag bara 2 dagar kvar. Gud så skönt de ska bli.
Håller på å skriva en liten lista över vad jag måste fixa inna Åsele. Husvagn och alkohol ä vad jag ha kommer på än så länge :P haha, å husvagn ha Robert redan fixa, så ä väl spriten kvar da. Å de ä juh inte så svårt :P

Längta så. Inte länge kvar nu (:

Nu kom jag på en till sak jag måste göra innan Åsele, måste köpa leggings. De ä hål i ALLA mina. Vet inte riktigt vad jag gör med dom. Haha.

Idag ska jag och fisen äta våfflor :D Från de ena till de andra. Haha, ska bli gött (:
Nu ska jag jobba 7 timmar till innan jag få gå hem..

Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0