Fredag

Nu vill jag skriva något jätte positiv som resten av världen. Typ, "Åh va skönt med helg. Och vilket underbart väder"
Men de kan jag inte. För jag ska jobba hela jäävla helgen! Dock jobba jag kväll. Så de är juh iaf nått positivt. Kan jag vara ute hela dan innan jag ska iväg och jobba. Men ändå.. Kul och sitta här när alla andra är ute och grilla å ha de mysigt.

Ibland hatar jag och vara vuxen! Tänk om man fick va liten och ha sommarlov igen. Faan va härligt de vore..
Men iiinte da. Klart som faan att man ska växa upp och måsta jobba.

Sen är jag fortfarande lite sur för att mina mms inlägg inte kom fram igår..
Det är inte min dag idag tro jag. Känner mig bitter.
Inte nog med de. Robert är på fest ikväll med jobbet.
Dom fick till och med sluta 2 timmar tidigare idag, så dom skulle hinna förbereda sig (läs duscha och hinna dricka öl)

Värför är hela världen emot mig idag?


Kommentarer
Postat av: My

Hoppas jobbandet går bra iaf :)

2009-06-26 @ 23:15:04
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0