I mina paket fanns...

Nu ska ni få se vad som va i mina paket. Sophie kunde inte hålla sig så hon hoppa på mig de första hon gjorde på jobbet :P haha.


I de första lilla paketet va de massa hår grejer.



Okej, massa va väl och ta i.. Haha, bara 3 saker.
Nytt shampoo. De absolut bästa enligt mig.
En stor flaska hårspray. Jag ha nästa sluta annvänt hårspray, men de är juh bra om man måste spraya strumpbyxorna eller nått ;)
Den lilla flaskan är värmeskydd. Ett måste om man ska platta eller locka håret :) Också jätte bra. Annars skulle ja väl inte köpt de? :P




I paketet från Lindex va min volang bikini. Och en hatt. När jag nu ska ha den. Haha,
Robert tjata jämt att jag ska ha en sån här hatt. Men tycker de ä onödigt och köpa en.
Men när jag beställde bikinin va de "Köp 3, betala för 2". Och ja hitta inge annat, så tog hatten. Fick den juh så. Nu kanske Robert bli tyst iaf ;)

Och innan jag gick och hämta paketen va jag in på Lindex en sväng här i stan.
Skulle köpa svarta strumpbyxor.
Men iaf, då hade dom rea. Så en rosa liten sommar kjol fick följa med a.
99 kr, värsta fyndet ;)


Kommentarer
Postat av: My

Fina grejer :)

2009-06-10 @ 21:53:39
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0