Student. Check!

Jaha, Då ha lillebrorsan tage studenten a. Fan va gammal man börja bli..
Va riktigt trevligt i Övik. Mormor och Morfar,Moster å hennes kille å min kusin Cassandra va där med.
Så vi kolla när studenterna gick ut, sen fika vi innan vi åkte hem igen.
Putte ville bli fri oss så han kunde börja parta på riktigt, där är tydligen inte så roligt med mamma och pappa då :P



Jag & Brorsan, ä vi nå lika nuda? ;)


Papps, ja, bror & mamms <3


"Mosters nya kille", Moster och Cassandra.
Blev de bra så Moster? ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh men herre min gud.. Har han redan tagit studenten.. Jesus, jag börjar bli gammal :P Du får hälsa han grattis. Å va stor Cassandra har blivit. Jag är jue som en tant :/ :P Haha..

Hoppas du får det skojjs ikväll

2009-06-13 @ 17:36:39
URL: http://liindalundin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, det blev perfekt... hi hi

2009-06-15 @ 16:28:33

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0