Torsdag, underbara Torsdag

De här ä inte ofta ja säger. Men gud så underbart med Torsdag!
Idag är sista dan jag jobbar, Sedan är jag ledig 3 underbara dagar.
Oj vad underbart allt blev nu. Haha.

Sandra är trött idag kan jag lova. ojoj.
Men ja tog mig upp, gjorde mig klar och gick på systeme.
Kvart över 10! Snacka om å känna sig som en alkis..
Present fick ja a :D En liten rosa ask mä nå pastiller i :p

Nu ska jag jobba lite.. Sluta halv 8 idag, då tänkte ja åka å sola. Sen hem och fixa brorsans student grej. höhö, de kommer bli så vackert så ;)
Be till gud att de bli fint väder imorn bara. Kanske ska göra nån sol dans ikväll. Nån som ställer upp? Inte? Bara jag. Ajja, Få ta saken i egna händer da ;)

Kommentarer
Postat av: my

Haha du är inte ensam om att ha hängt på låset på bolaget, innan öppning ^^ Hoppas du får en bra dag iaf!

2009-06-11 @ 14:21:22
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0