Vilken helg!

Jaha, då va helgen slut och tillbaka till jobbet. Jobbar bara 3 dagar den här veckan, sen är de heeelg igen :D Så härligt!

Ihelgen va de juh party i Kramfors. Så jääkla roligt.
De här måste vi göra om snart Emilie!

Alltid lika kul och komma tillbaka till Kramfors, träffa massa gamla klasskompisar, stå och hoppa framför en scen och sjunga med i alla cover låtar. Köpa en rem och kanske en burgare?
Trycka in sig 3 pers på en bajjamaja. (tro mig, den idén va inte så bra som den låter).
Helt underbart.

Igår mådde man inte lika bra. Trodde jag skulle dö där ett tag. Men jag överlevde. Dock sov jag ett antal timmar. Bara inatt sov jag 12 timmar, sen halva dan igår. Så ä jag trött ikväll vet jag inte vad de är för fel på mig :p
Lite pizza och film blev de igår a :) Ibland gilla jag Söndagar.


Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0