Andra natten i nya lägenheten.

Ojojoj vilken helg jag haft.. Fullt upp. Inatt har vi sovit i nya lägenheten för andra gången. Åhh, det är helt underbart :D

I fredags åkte vi som sagt hem till mamma å pappa och käka tacos. Sen kolla vi på lets dance och prata skit. Alltid lika mysigt och komma "hem". Sen sov vi där så vi skulle ha närmare till Sundsvall på Lördan.

Vid 9 for vi hemifrån mamma å pappa, fram vid Ikea lagom till 10 när dom öppna. Vet inte hur länge vi va där inne. Vi shoppa å shoppa.. Köpte matbord, stolar, skohylla, en möbel till badrummet. En byrå till sovrummet, 3 tak lampor, ett nytt täcke, sängkläder maassa gardiner och 100 små saker.
Sen sprang vi in på Åhlens och köpte hängen till gardin stänger. Dom hade inte dom vi ville ha på Ikea :/ Hitta även en dörr matta som fick följa med.

Sen gick vi på ikea, igen. Först visste vi inte om vi skulle köpa en säng eller om vi skulle vänta med det. Men vi tänkte, va faan, När vi ändå är här med släp å grejer. Så vi gick in och köpte säng och madrasser och grejer.

Åkte på Jula till mamma, sen blev det en burgare på max innan vi for hem.. Vi var hemma i stan vid halv 7. Då komma mamma å pappa ner och hjälpte oss skruva ihop sängen och matbordet. Skönt å ha det klart.
Jag stod och strök gardiner till kl 1 på natten. 8 stycken, då var det bara till sovrummet. Ni anar inte hur less jag va. Men det va skönt att få upp dom.
Sen sov vi där. Första natten.  Gud så skönt det va :D

Igår kom pappa ner igen och hjälpte oss skruva ihop det sista. Skönt å få lite hjälp, gå så mycket snabbare då. Fick upp allt, sen va det bara allt små fix kvar. Plus att jag strök 8 gardiner till. Usch va less jag va sen :P
Roberts pärson kom ner en sväng a. Kolla hur vi hade fått det å så. Börja bli riktigt fint där.
Resten av kvällen gick åt till och fixa och greja.

Ja, det va väl min helg det. Har som sagt haft fullt upp. Men det har lätt varit värt det.


Kommentarer
Postat av: Emilie

Bilder Sandra, BILDER !;) Jag är nyfiken !;D

2009-03-09 @ 22:25:39
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0