Det bli inge Prag..

Min mamma ringde mig igår med mycket tråkiga nyheter. Det bli inge Prag i Maj som vi hade tänkt :( Det ä dubbelt så dyrt att flyga just den helgen eftersom det är kristihimmelfärds.
Eftersom det är sommar sen blir inte resan förrän i Augusti-September nån gång. Så den blir av iaf. Men det ä lååångt kvar.. :(  Jag som sett fram emot det så länge! Men men..

Då tyckte Robert att vi skulle åka till England den helgen istället. Eftersom jag redan sökt ledigt och så. Skulle va såå kul och åka dit. Speciellt med Robert.

Men då fråga Robert mig;  Vilken del av England vill du åka till? Öhh..  Jag vill juh se heela :D haha, men antar att man inte kan få allt :p

Ajja, vi får se vad det blir. Skulle va väldigt roligt iaf :)


Kommentarer
Postat av: Tina

London (ta med mycke pengar och shoppa!)

2009-03-10 @ 13:42:56
URL: http://tinathornberg.blogg.se/
Postat av: Maria

Japp, det vore roligt. Jag tänkte att du är ju en bling-bling tjej, så du vore nog intresserad..

2009-03-10 @ 14:00:18
Postat av: Sandra

Oj hjälp, blev lite rädd när jag såg din bloggadress! fin blogg, hihi!

2009-03-10 @ 15:07:35
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha, ja Åhlens va förjävla tragiskt! Vi stod å hängde å tuggade tuggummi, så hon den stina eller va na hette kom å sa till va man inte fick göra :P Förstår det, bilderna såg fina ut! :) Snacka om storhandla på ikea ;)

2009-03-10 @ 21:48:29
URL: http://liindalundin.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0