Fredag kväll..

Hoppas ni har det mysigt där hemma. Ni sitter säkert hemma i soffan och kolla på Lets Dance med massa chips å popcorn å grejer.. Nä, ja ä inte alls avis.  Vad gör jag? Sitter på jobbet :( Jobba till halv 1 idag.. eller inatt.. Jobba så både på Lördag och Söndag med..
Jobba 7 dar nu innan jag få va ledig.. Men men, man ska inte klaga :)

Men jag längta redan hem.. Längta efter Robert.. Usch vad jag ska pussa på han när ja kommer hem :)

Hoppas ni får en bättre kväll än mig iaf.. :)

Kommentarer
Postat av: My

Duktig du som tar ansvar. ;) Hoppas det gick bra och jobba? Själv klev jag nyss upp, och ska väll ut och ta en promenad.

2009-03-14 @ 05:31:40
URL: http://mylika.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0