Hemma och pimpla te..

Hallå där ute! Tog en liten blogg paus igår. Mådde väl inte som bäst igår direkt. Och då mena jag inte att ja va bakis. Utan denna jävla förkylning. Att festa och sen gå ut på krogen när man redan ä sjuk va väl kanske inte en av min bästa idé :p
Men det va värt det. Gud så skoj det va. Tack alla 30 pers som kom :P haha.

Nu ligger jag hemma helt ensam och ha jätte tråkigt. Sitter å lyssna på massa Disney låtar på You Tube. Måste passa på när Robert inte ä hemma. Han tycker inte om det lika mkt som jag ;(

Nä, nu ska ja dricka lite mer te. Kanske ska kolla på nån serie.. Synd att det inte kommit nå nytt One Tree Hill :/ Kanske ska ta hem och kolla på några private practice..


Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0