Onsdag

Goodmoorgoon :D
Alla pigga å glada idag? Det är absolut inte jag. Stackars Robert som ska försöka få liv i mig varje morgon.
Men jag tog mig upp och in i duschen. Allt känns så mkt bättre efter en dusch :D

Sitter på jobber nu, jobba till 5. Sen ska jag åka och handla. Ikväll kommer, Sofhie, Tommy å Marlene på fika. Dom ska inspektera lägenheten.

Imorn är jag leeeediig :D Ska bli skönt. Måste på banken och aktivera ett till Vvsa kort och sätta in lite småpengar. Sen ska jag nog bara städa min gamla lägenhet. Usch va jobbigt det känns. Dä ä såå tomt där nu :(
Men men, skönt när det ä klart :)

Kommentarer
Postat av: Sizz

Klar är jag inte, jag är klar när jag väl skickar in den. Jag måste sitta och läsa igenom den så jag känner mig nöjd.

2009-03-11 @ 11:40:17
URL: http://sizz.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0