Robert och hans "rak strejk"

Igår när ja kom hem och la mig i sängen vakna Robert till. Jag skulle pussa han godnatt lite snällt sådär men då upptäcker jag att han va skäggig och stickig, vilket jag avskyr. Och det vet han. Så jag fråga lite snällt
"Men Robert, varför ha du inte raka dig" Och då säger han lite halv trött, "Nä, jag rak strejkar. Så att du verkligen ska uppskatta när jag har rakat mig".
Men sen kom han fram till att han höll på att odla slutspels skägg. Så han tänker inte raka sig under hela slutspelen.

Hahaha, du ä bra rolig du gubben :p
Men en liten fågel viska i mitt öra att han ha rakat sig idag ;)

Kommentarer
Postat av: Emilie

Tjena! Jo mattan är cool ;P

Jag jobbar tyvär den helgen, fasen också jag som är sugen på party med er =/ !

2009-03-05 @ 22:10:02
URL: http://emiliejohansson.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0