Ensam i vår stora lägenhet..

Japp, inatt har jag sovit helt själv :/ Robert skulle tydligen på nån kurs, I gävle :/ Så han åkte igår å vet inte riktigt när han kommer hem. Hoppas det inte bli alltför länge. Inge kul å va själv i en enorm lägenhet.

Igår efter jobbet hämta ja upp Marlene, Sen gick vi och sola. Alltid lika skönt. Sen gick jag hem och la mig i soffan. Kolla på projekt runaway :)

Idag klev jag upp halv 7 (!!!!!!) Helt sjukt att ja va uppe den tiden när ja inte börja förrän 8. Men det va skönt. Gjorde mig klar och käka frukost, kolla lite på tv. Plockade ihop i sovrummet och bädda sängen.. Inte varje morgon man hinner göra det :D haha.

Nu ska jag jobba lite, Snart helg ;)


Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0