Vilken kväll..

Riktigti roligt hade vi igår. Först va Marlene här och käka med mig och Robert. Sen åkte vi till Anna och börja parta. Käka tårta å sånt :)
Sén gick vi ner på Valvet. Sjukt mkt folk för att vara helgen innan lön. Så vi dansa å höll på som vanligt. Så gick Anna hem och när dom stängde gick Jag, Robert, Sofhie och Tommy hem till oss.
Tommy hade haft ont i bröstet sen i fredags kväll, och när vi kom hem hade han så ont så han bara typ låg och krampa.
Så vi försökte få hit en Ambulas som kunde kolla på han. Tro mig, det va inte det lättast.
Vi fick ringa 4 gånger innan dom sa; "Ja, men vi få väl skicka en bil då" Äntligen!
Så dom kom och titta på han och greja. Men allt såg okej ut. Så han behövde inte följa med. Men om han skulle få ondare så skulle vi ringa igen så dom fick ta in han.
Vi gick väl och la oss vid 5 kanske. Så jag och Robert sov lääänge idag :D
Riktigt skönt.

Nu sitter jag bara och vänta på att klockan ska bli 4 så ja få min efterlängtade pizza..


Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0