I'm Hooome :D

Hallå alla sötnötar!
Då va man hemma igen da. Känns surt. Vill redan tillbaka. De ha varit heeelt underbart.
Berätta mer sen, ha lite mkt å göra just nu. Tänkte bara logga in och säga att jag lever och mår bra :)
Ha tagit över 1200 kort, så ja lova att ni ska få se lite bilder.
Vackrare ställe ha jag nog aldrig varit på :D

Ikväll är de crusing. Så måste fixa å greja. Packa upp, åka och handla å greja.
Få se om ja hinner skriva nå mer ikväll. Annars bli de imorgon.
Ha de underbart!

Puss

Kommentarer
Postat av: sophie Kindgren

vill ha biiilder sandraaaa! vart inne på din blogg massa gånger idag!!!!!!!!! så lägg upp nuuuu =D

2009-05-31 @ 21:27:47
URL: http://SophieKindgren.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Ja men de är helt underbara, har alla ;D haha! eller en har jag missat, hihi. hur var skottland? kraaam

2009-06-01 @ 11:39:50
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0