Jag skulle verkligen behöva tvätta mitt hår..

haha, seriöst. Mitt hår är hemskt just nu. På den gamla goda tiden så tvättade jag bara mitt hår typ 2-3 gånger i veckan. Men nu ha jag börja å tvätta de typ varje/varannan dag. Inge bra.. Iallafall så försöker jag vänja mitt hår å inte bli tvättat så ofta. De se juh förjävligt ut nu. Tvätta de senast i torsdag.
Mysigt va? ;)

Nu sitter jag på jobbet.. Jobbar till 12 idag med. Blev ingen tur med båten. Vi låg på gräset och sola iställe. Men de ä inte heller helt fel. Sen åkte vi och käka en sallad. Mums.

Bara 5 timmar kvar da.. usch vad less jag ä...

Kommentarer
Postat av: My

Som med mitt hår då, men jaa.. Det ska nog funka att vänja av det, och tvätta det 2-3 ggr i veckan.. Max!

2009-05-17 @ 20:09:39
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: Sandra

skönt med värme, för jag antar att ni också har det ;D kraaam

2009-05-17 @ 20:32:48
URL: http://aronssonsandra.blogg.se/

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0