Jag veet..

.. Att jag är dålig på att blogga. Känns som jag inte ha nå vettigt alls att skriva längre. Jag ha ingen lust med nått längre. Är allmänt less på precis allt känns det som. Inte min vecka helt enkelt.
Jag ä till å med less på designen på min blogg. Måste ta å göra om den..

Sen håller ja på å bli tokig på min dator hem. Bara att starta den ta typ 20 min. Sedan ytterligare 20 för att starta photoshop. Så bara det få mig å inte ens vilja sitt vid datorn längre. Och om jag inte sitter vid datorn så bli det svårt å blogga.. Ska se om brorsan kan rädda den när han kommer hem från turkland.

Ajja, Hoppas ni har det bra där ute. 2 dar kvar till helg!


Kommentarer

Skriv något fint här

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser den)

Har du någon blogg?


Vad Har Du På Hjärtat?

Trackback
RSS 2.0